2009/05/27

Karla spanar efter en ny klänning

Nu börjar en del fester, studenter, events och så vidare närma sig, därför är det dags att skaffa sig lite nya saker tycker jag. Eller? Idag var jag i stan och spanade efter klänningar, hittade några på Oasis. Riktigt söta! Tror nästan att jag ska dit och köpa någon imorgon.
Klänningen på bilden var riktigt vacker, påminde lite om Gossip Girl. Classy!

Meddelande till Anna: Jag vet att vi slog vad om att jag inte skulle shoppa på två hela veckor. Men vi sa väl att det gälldes om det inte var jag som betalade, eller?

xoxo

5 comments:

anna said...

nej det gälls väl inte då...haha du kan verkligen inte hålla dig en vecka utan att ha nått nytt ;) SEn hur du fixar fram det är en annan sak :P

anna said...

Ursäkta Karla. Jag menar att det vadet fortfarande gäller eftersom det inte är DU som betalar!

Karla said...

Haha gött ;)
Jag shoppar dock inte VARJE vecka väl? :P

anna said...

HAHAHA, eh jo gumman. Det gör du! Ska nog börja att skriva en Karla-Shopping-Lista! Inklusive alla fikor då!

Karla said...

Hmm...