2009/06/22

Jag glömde nästan berätta om min morgon...

Vaknade upp av min kära, blåa väckarklocka. Denna morgon skulle jag käka frulle med min mentor Patricia. Med en död mobil begav jag mig till Lilla torg. Jag väntade och väntade...och ingen mentor syntes. Frågade därför baristan som jobbade på stället om jag fick låna en telefon. Om jag tyckte att min morgon var tuff utan en mobil så hade min mentor en grad värre. Haha. Hon kom i alla fall tillsist. Trevlig morgon var det.

Skulle även jobba idag, men min chef försökte få tag på mig. Men jag hade förstås fortfarande en trasig mobil...jag behövde inte jobba idag.

LV

2 comments:

Anonymous said...

Hi hi, ja vilken morgon! Men det blev ju bra till slut. Jag ber om ursäkt igen och TUSEN TACK för kaffet. Nästa gång - It's on me! ;-) Förresten - bra köp du gjorde idag. Vi hörs snart igen. Kram Patricia

Karla said...

Det är lugnt ;) Tack så mycket, är rätt nöjd med mina fynd :) Kramar