2009/11/27

Var är du Prada?

Det hände i ljusgården, på skolan, den var i min väska...

Igår var jag ledsen och fruktansvärt arg. En jävel (ursäkta språket, men man förtjänar inte att kallas något bättre om man går runt och tar andras saker) tog min Prada igår. Pengar, kort, minnen...allt. Hur kan man sjunka så lågt? Man borde seriöst inte må bra då.
De kunde ha tagit min Ipod, kamera, mobil...men inte min plånka! Tur att det finns så pass bra övervakningskameror i ljusgården. Kommer nästan bli synd om personen när man upptäcker vem det är.

P.S. Jag hoppas i alla fall att jäveln eller någon snäll själ som har hittat den lämnar in den till expeditionen. Man kan alltid hoppas...

Photobucket Photobucket

2 comments:

Emeliiiiiie said...

Är det sant?!?! På skolan?

Det är riktigt hemskt.

ProCivitas är inte som det en gång varit ..... Tyvärr

Fia said...

Jäkligt lågt att de gör så! Ouppfostrade är vad de är!