2010/03/18

Ur Karlas synvinkel - röda rosor?

Min kära underbara syster fick rosor idag. Röda. Skumt. Varför röda rosor? Hemskickade? Anonymt med bara ett kort på? Kunde han inte ha bjudit ut henne på middag...på Moccasin eller något? Lära känna henne lite mer? Kanske? Eller?

Så för att vara go och underbar som jag är tänkte jag ge tre enkla tips:

1. Stressa inte - Gå inte för snabbt framåt, du kan skrämma upp pinglan.

2. Kortet - Skriv något enkelt och bra...något originellt.

3. Blommorna - röda rosor...jag vet inte. Inte än, ok? En orkide kanske? De är fina.


P.S. Man vet ju aldrig. Herr bachelor som skickade rosorna kanske läser detta? I sådana fall är det inte meningen att dissa din söta bukett. Utan jag ger bara generella tips. Du kanske ska sakta ner lite tempot? Tycker jag dårå. :)

R

2 comments:

Anonymous said...

Det kanske han gör... = P

Karla said...

Haha obs. Hoppas du inte tar illa upp :)