2008/10/07

"Jag har bantat sönder kroppen"

Kom att tänka på ett inlägg som jag läste häromdagen. Det handlade om en artikel, om Anna Book, som denna person hade läst i "Sveriges sämsta tidning", Aftonbladet. Det är lite taskigt skrivet, men jag kunde inte hjälpa att skratta mig igenom halva inlägget. Här kommer lite citat ur den.

"...utan det som verkligen väcker mitt intresse är snarare rubriken på artikeln Jag har bantat sönder kroppen.

Vänta lite nu.

Nej kära Anna, nu misstar du dig. Hade du bantat sönder ditt liv hade du inte vägt lika mycket som en lätt personbil.

För att klargöra ännu en gång; Att äta mer än vad fyra familjer i Ghana gör under ett år är inte att banta."

2 comments:

Anonymous said...

Hahahaha klockren Karla :D

Anonymous said...

Hahah, nämen Karla.. hon kom förresten en gång till mitt café där jag praoade ;D