2008/11/16

About boys

En Karla som svarar på frågor om boys. Trevlans!

Vilka tre egenskaper är viktigast hos en kille?
Social, målinriktad, charmig.

Finns någon kille i ditt liv just nu?
Njae...

Och vilka tre egenskaper är viktigast att han inte besitter?
Osocial, tråkig och SNÅL!

Är du svårflirtad? Om ja, exakt hur svårflirtad? Vad krävs för att du ens ska prata med en kille till exempel.
Jag är nog inte lättfångad i alla fall, speciellt då man märker att killen vill ha en "kärleksrelation". Då är jag väldigt kräsen.

Är det viktigt för dig att ha en kille i ditt liv?
Just nu? Emm...jag klarar mig.

Nämn ett beteende eller en detalj som kan få dig att sluta träffa en kille, eller åtminstone få dig att överväga att göra det.
Om han är ohygienisk och ovårdad!

Vad är du svag för?
Haha, om sanningen ska fram så är jag svag för slipsar. Det är så snyggt!

No comments: