2008/11/10

Inspiration från föreläsningen

Idag på mentorsföreläsningen skulle vi bland annat skriva om erfarenheter. Erfarenheter? Hmm, that's a tricky one. Min fantasi skenade självklart iväg. Här är en kort lista över "speciella" punkter. Here we go!

Lite erfarenheter:
...jag har sjungit i kören bakom Charlotte Perelli samt Pernilla Wahlgren. Haha.
...jag har suttit mindre än 10 meter ifrån självaste Beckham...och ja, han är snyggare i verkligheten. Mums!
...jag har spelat piano och cello, fråga inte hur det lät.
...jag var med i elevrådet i drygt 6 år.
...jag var på Spice Girls-reunion konserten i år. Barndomsminnen deluxe!
...jag har varit på 4 spontana fester på en kväll. Sjuk kväll som jag sent kommer att glömma.
...jag var en riktig busunge när jag var liten. TRO MIG.
...jag har aldrig rökt, vilket är konstigt då en stor del av min omgivning gör det.
...jag vann i mitt heat på längdhopp, trots att jag hade nackspärr.
...jag har fått ta hand om pressen i inomhus-SM i friidrott.
...jag har haft en hund...i en dag. Haha. Jag tyckte den var läskig.
...jag har köpt snus åt Amanda Jensen.
.........................

Det var ett tag sedan nu...

Spice up your life! Spice Girls live i London, riktigt kul var det!

Mini-Karla, busig som in i.

2 comments:

Anonymous said...

Karla, karla och fina lilla Karla! Klickade av some reason mig in på din blogg alldeles nyligen..
Interesting things to read, keep up the good work bitch! ;-)
Vi måste ju hitta en dag att spendera tillsammans?! puss på dig!

Karla said...

Åhh thanks hun! Aaa...klart vi får hitta på ngt. We can talk about it in school. puss