2009/02/24

Brunch med en favorit

En god brunch blev det minsann och dar! Det var ett tag sedan nu, men jag har å andra sidan inte bloggat sedan imorse. Så kan det gå.

Anna, varför blir jag alltid flummig när jag umgås med dig? Du är som mitt kaffe-piller! Love it! Under brunchen fick jag två försenade födelsedagspresenter. En söt, rosa Mimmi-telefon och en bok med en massa bilder (och hemlisar!) som vi haft under gymnasietiden. Blev jätteglad! Tack så mycket!

Anna är en av de goaste, ballaste, galnaste och härligaste kompisarna jag har. Med henne kan jag både skratta med och åt, dela tankar och åsikter...men framförallt så är hon alltid där för mig. You and me, through vouge, gossip and glamour right? Vissa perioder umgås vi så pass mycket att vi kan avsluta varandras meningar. Om du tycker det är stort så ska jag även berätta att hon ibland kan läsa mina tankar. Jag behöver nästan inte säga något, hon vet ändå. Haha.

Je t'aime mon petit lapin!

lalala

2 comments:

Anonymous said...

Du Karla, jag älskar dig också mon chou-chou :) VÄK ;) haha

Karla said...

Hahaha VÄA deluxe! ;) Har inte kunnat koppla "nyheten" än. Haha.