2009/02/07

Happyyy biiirthdaaay tooo meee...

Vilken chock jag fick när jag upptäckte att det fanns ett inlägg som jag inte hade skrivit. Tack busunge!

Igår åkte jag till Bunkeflo och åt en god middag. Dj:n var på plats och folk började, titt som tätt, strömma in. Klockan blev 23.31, 23.45, 00.00. Jag var 18!

Kl. 00.01 blev allt mörkt och folket började sjunga. En som jobbade på puben hade förberett en bit kladdis med ljus. En etta och en åtta. Sedan fick jag en helt underbar present: ett års prenumeration på Vogue. Tack, tack, tack!

Min kära syster, min bästis, min busunge, min partypingla...men framförallt min Champagnetös! Tack för allt! Älskar dig oerhört mycket.

Tack till mor och far. Tack för presenterna: Champagnen, kläderna, böckerna och min London-resa. Ohyes, vad jag ska shoppa! Ni är underbara. Älskar er jättemycket!

Sara, Benny-Pelle och Emelie. Ni är så underbara så det är sjukt. Tack för allt ni gjorde igår. Älskar er jättejättejätte mycket! Kommer att tänka på er varje månad då mina kära Vogue-tidning trillar ner i brevlådan. Ni är guldvärda. Tack!

Tack för alla söta sms, telefonsamtal och meddelanden som jag fått! Har tyvärr inte hunnit svara på alla än. Ni är söta, underbara och goa. Ett stort tack till er.

Tack till Frida, Sumit, Markus, Kasper, Sam, Jacob och alla andra som var på plats igår. Tack för en oförglömlig kväll!

Tack, tack, tack till alla. Jag är glad så det strålar om det och jag hes som in i! Ni borde nästan höra mig, väldigt het röst. Haha. Nu är jag 18! Som en go vän sa nyss; det är då livet börjar. Tack!

Bilder från igår?



2 comments:

Anonymous said...

hahaha, karlaaaaa. för hilvidie, den första bilden. klipp bort eller censurera mig :(

och grattis som fan! jag älskar dig med - supermycket!!

Karla said...

Med sorg i mitt lilla hjärta har jag nu klippt bort dig. :/
Tack igen för alla gratulationerna.<3