2009/03/05

Stuff, stuff

Jag är jättejätte glad! Flera spännande saker håller på att planeras, bland annat inför sommar 2009, fy i helsike vad kul det kommer bli! Idag hittade jag lite stuff i stan. Tihi. Det är farligt när jag är i stan. Men jag köpte inget...än. Rätt så duktigt av mig om jag får säga det själv.

Efter skolan gick jag och Anna en runda i stan. När jag var på väg hem så träffade jag Erik! Sjukt otippat. Jag var lite kär i honom när jag var liten. Haha. Han skulle träffa den andra Erik, som jag tränade friidrott med. Riktigt trevligt var det att träffa den pojken igen.

Nu ska jag fortsätta att prata i telefon med Sam.

2 comments:

Anonymous said...

sommaren'09 kommer bli såååå grymt bra, say hi to sam!

Karla said...

Kommer bli så himla galet! Åååh Emelie, ååååh! Fy vad nice!