2009/03/23

Tjofaderittan lambo!

Då var min franskläxa färdig! Nu är det bara att packa min väska och åka till skolan...igen. Sen ska jag snabbt hem igen och fortsätta studa.
Förutom detta håller min sommar på att planeras för fulla muggar, kommande resor samt fester...och lite annat. Mycket är på g och jag gillar det!

På tal om ingenting. Har ni sett att Acne ska släppa ut en limited edition-kollektion? "Först till kvarn!" Jag ska lätt ställa mig sist i kön (tolka det hur du vill). Haha.

Meddelande till en söt pingla: Jag lovade att tänka på dig vid 14-tiden. Det gjorde jag också. Hoppas det gick bra.

1 comment:

Anonymous said...

Jag nu glaset druckit har
tjofaderittan lambo
där finns ej en droppe kvar
tjofaderittan lambo
Som bevis jag nu vill vända
glaset på dess galna ända.
tjofaderittan lambo!