2009/03/03

Tuff dag

Detta har inte varit min dag känner jag. Dessutom fryser jag deluxe. Jag är inte gjord för att tåla kyla. Usch.

Ska jag dra en kort resumé över min fabulösa dag. Dagen började med en lyxig punktering, trots detta kom jag i tid till skolan. Tack vare mamma. Efter skolan träffade jag Sam. Vi satt på Västra hamnen, drack något varmt och pratade om lite allt möjligt. Alltid lika trevligt.
Sedan var det dags att ta bussen till Centralen, smart som jag är hade jag tagit slut på mina kontanter och så hade jag tydligen inga pengar kvar på busskortet. Är det inte dags att kunna börja betala med kort på bussen? Busschafören kunde man verkligen inte fjäska för. Han var sur och lät mig inte åka gratis. Såå lågt, är nog första gången det händer. "Det kan komma kontrollanter". Ringde därför min far, som kom och hämtade upp mig. Vilken tur att jag har snälla föräldrar.

No comments: